7 Nisan 2011 Perşembe

yaz gelse

Birazcık güneşin açması, bile mutlu olmama gülümsememe yetiyor da artıyor bile.Aslında düşünüyorum da çok basit şeylere takıyormuşum kafamı.Yani istersem güneşin doğuşuna bile seviniyorum.Galiba psikolojik bir olay.Yaz gelse de tatil yapsam, çalışırken hep bunu düşünüyorum.Yani bir çoğumuzun aklında olan şeyler.Tabi birde çalışmam gereken derslerim var.Off ne zor hem çalışıp hem okumak. Daha 1 ayım var tembellik yapıp çalışmıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gönülden

hoşgeldiniz :)

Alışverişte en çok ne alırsınız?

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

İzleyiciler

Hakkımda

1986 Üsküdar doğumluyum.İstanbul'u çook seviyorum.Yeni şeyler öğrenmeyi,yeni yerler gezmeyi,fotoğraf çekmeyi çok seviyorum.Tabi her kadın gibi sınırsız alışverişi ve şık olmayı seviyorum.Tesettürlüyüm aynı zamanda :)